آرشیو

آرشیو محتوای متنی ، صوتی ، تصویری رایگان شعر ، داستان

آرشیو محتوای متنی ، صوتی ، تصویری رایگان شعر ، داستان صفحه شعر و داستان بهدین اروند  محل بایگانی آن‌دسته از ویدئوهای کوتاه (cover video) ، فیلم ها ، تراک های صوتی و فایل‌های متنی است که طی فعالیت این سایت ادبی به صورت پراکنده در قالب‌های پست‌های مختلف منتشر شده است. کوشیده‌ایم فایل‌های مذکور را در قالب سه دسته‌ی اصلی زیر در دسترس شما قرار بدهیم:


گالری ویدئو

در گالری ویدئو محتوای تصویری محبوب ما در حیطه‌ی شعر ، داستان کوتاه ، روایت ، جستار و مباحث آکادمیک در دسترس عموم قرار گرفته است. دانلود از گالری ویدئوی ادبی رایگان بوده و این سرویس از طریق کلید «آرشیو ویدئو شعر و داستان» در صفحه‌ی اصلی نیز قابل رهگیری است. برای دسترسی به گالری ویدئو ادبی کلیک کنید.


آرشیو متن

آرشیو متنی شعر ، داستان ، و پاره روایات دیگر  در این دسته تعبیه شده است. شما می‌توانید با ورود به آرشیو متنی ، و انتخاب شعر یا داستان مورد نظر خود از طریق فهرست (یا نوار جستجو) به صفحه‌ی مورد نظر هدایت شده و به فایل pdf رایگان شعر ، داستان و یا جستار مورد نظر دست پیدا کنید. دانلود از آرشیو متنی رایگان بوده و این سرویس  همانند گالری ویدئو از طریق کلید «آرشیو متن شعر و داستان» در صفحه‌ی اصلی نیز قابل رهگیری است. برای دسترسی به آرشیو متنی شعر و داستان کلیک کنید.


کتابخانه صوتی

کتابخانه صوتی متشکل از پادکست‌های ادبی، کتاب‌های گویای رایگان ، و محتواهای صوتی محبوب در زمینه‌ی شعر ، داستان‌کوتاه ، روایت ، جستار و مباحث آکادمیک ادبیات خلاقه است. دانلود از کتابخانه صوتی رایگان بوده و این سرویس همچون گالری ویدئو و آرشیو متنی از طریق کلید «آرشیو صوتی شعر و داستان» در صفحه‌ی اصلی نیز قابل رهگیری است. برای دسترسی به کتابخانه صوتی ادبیات خلاقه کلیک کنید.


محتوای مدیا

در محتوای مدیا می‌توانید به آرشیوی از محتوای تصویری وب (مناسب برای وب‌سایت و تارنما) ، و نیز محتوای تصویری متناسب با شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام ، تردز و تلگرام در حیطه‌ی ادبیات (شعر / داستان / جستار / و پاره‌روایات دیگر ) در دسترس شما قرار گرفته است. با توجه به استقبال مخاطب تلاش شده فضایی شبیه به فضای استوری ایسنتاگرام نیز در همین وب‌سایت طراحی شود تا مخاطب بدون نیاز به وصل شدن به سرورهای خارج از کشور، به مشاهده‌ی استوری‌ها در همین فضا بپردازند. امیدوارم از تماشای گالری محتوای سوشال مدیا لذت ببرید. برای دسترسی به آرشیو محتوای ادبی مدیا و اینستاگرام کلیک کنید.